مزیت استفاده از دستگاه های تسمه کش

مزیت استفاده از دستگاه های تسمه کش
۲۶ مرداد ۱۳۹۹

با پیشرفت علم و تکنولوژی برای حفظ امنیت بیشتر محصولات داخل بسته، روش‌ها و ابزار جدیدی تولید شد. دستگاه تسمه کش ابزاری است که به جای طناب و چسب از تسمه و به جای روش‌های دستی با آن همه سختی از دستگاه تسمه کش استفاده می‌کند که همواره کار بسته بندی کالاها را آسان کرده است.

استفاده از دستگاه تسمه کش می تواند مزایای زیادی را در دنیای بسته بندی برای شما داشته باشد و باعث شود تا عملیات بسته بندی را به راحتی انجام دهید. آشنایی با مزایای دستگاه تسمه کش می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و باعث شود که شما هم به علاقه مندان به استفاده از این دستگاه بپیوندید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره مزایای دستگاه تسمه کش صحبت کنیم و نکات مهمی را درباره این موضوع برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به این موضوع می باشید ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

چرا باید از دستگاه تسمه کش استفاده کنیم؟

نقصی که در بسته بندی‌های قدیمی وجود داشت استفاده از ابزارهای غیر مطمئن برای بسته بندی بود که در طول حمل و نقل و یا جابجایی باعث پارگی، ایجاد آسیب و از بین رفتن بسته می‌شد در صورتی که دستگاه‌های تسمه کش با استفاده از تسمه به جای طناب و چسب موجب شده‌اند تا بسته بندی با کیفیت بسیار بالایی انجام شده و درصد اطمینان این کار افزایش پیدا کند به طوری که وقتی کالا یا جعبه‌ای را با دستگاه تسمه کش بسته بندی کنید احتمال باز شدن یا پاره شدن آن بسیار کم است.

استفاده از دستگاه تسمه کش باعث خواهد شد تا خطرات ناشی از بسته بندی کارتن‌های کوچک و بزرگ تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و همچنین موجب تسریع عمل بسته بندی خواهد شد زیرا تمامی امور با دقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد و همین موضوع هم بر دقت بسته بندی و هم در سرعت آن تأثیر گذار خواهد بود.

دستگاه تسمه کش نیوپک با توجه به محل و میزان استفاده از دستگاه برای بسته بندی جعبه و کارتن کالا در سه نوع اتوماتیک، دستی و نیمه اتوماتیک موجود است که می‌تواند با سرعت بسیار بالایی عمل بسته بندی را با دقت مثال زدنی انجام دهد به طوری که احتمال بروز هر گونه مشکلی به صفر خواهد رسید و در زمان جابجایی کالا بدون هیچ خطری می‌توان این کار را انجام داد و مطمئن بود که در بسته بندی به دلیل استفاده مناسب از دستگاه تسمه کش و بسته بندی با تسمه مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

نکات خرید دستگاه تسمه کش

 

کاهش هزینه ها با دستگاه تسمه کش

یکی از مهمترین مزایای دستگاه تسمه کش این است که شما با استفاده از آن می توانید به میزان بسیار زیادی در هزینه های خود برای بسته بندی محصولات مختلف صرفه جویی کنید. از آنجایی که این دستگاه به شکلی طراحی شده است که می توان از آن به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک استفاده کرد شما با استفاده کردن از آن نیازی به نیروی انسانی نخواهید داشت و در نتیجه نیازی نیست که هزینه زیادی را جهت استخدام نیروی انسانی برای بسته بندی محصولات خود بپردازید. علاوه بر این باید دقت داشته باشید که به دلیل دقت بالای این دستگاه احتمالا بسته بندی اشتباه به میزان زیادی کاهش پیدا می کند و این موضوع نیز به صورت مستقیم بر روی هزینه های شما جهت بسته بندی محصولات تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

فعالیت 24 ساعته یکی از مهمترین مزایای دستگاه تسمه کش

بدون شک یکی از مهمترین مزایا دستگاه های تسمه کش که باعث می شود تا امروزه افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن برای بسته بندی باشند این است که این دستگاه می تواند بدون نیاز به استراحت و به صورت 24 ساعته عملیات بسته بندی را انجام دهد. این موضوع در شرکت ها و کارخانه هایی که قصد دارند در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی محصول را بسته بندی کنند می تواند بسیار مفید باشد و باعث روند رو به رشد این شرکت ها و کارخانه ها شود. نکته مهمی که در این جا وجود دارد این است که مهم نیست که ابعاد محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید چقدر باشد، در هر صورت شما با استفاده از این دستگاه به صورت 24 ساعته می توانید اقدام به بسته بندی محصولات مد نظر خود کنید.

 

انواع دستگاه تسمه کش

 

قابل جا به جایی بودن دستگاه تسمه کش بادی

یکی از انواع بسیار محبوب دستگاه های تسمه کش دستگاه بادی می باشد که با استفاده از نیروی باد فعالیت می کند و در نتیجه شما برای استفاده از آن نیازمند یک کمپرسور هوا خواهید بود. یکی از مهمترین مزایای دستگاه تسمه کش بادی که این است که شما به راحتی می توانید در هر محیطی از آن استفاده کنید و به راحتی آن را جا به جا کنید. این موضوع باعث می شود تا افرادی که قصد بسته بندی محصولات در نقاط مختلف را دارند بدون هیچ مشکلی بتوانند به سادگی محصولات مد نظر خود را بسته بندی کنند.

این مزایای فوق العاده باعث شده است تا امروزه دستگاه های تسمه کش به صورت گسترده ای در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار گیرند و فروش بسیار زیادی را در سال های اخیر داشته باشند. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران
ارسال نظر