راهنمای خرید دستگاه تسمه کش
۲۶ مرداد ۱۳۹۹

امروزه خرید دستگاه تسمه کش می تواند یک راهکار بسیار خوب برای بسته بندی بهتر و در نتیجه جابجایی و نقل و انتقال آسانتر وسایل مختلف باشد. به طوری که استفاده از این دستگاه برای تسمه کشی انواع وسایل با بسته بندی های گوناگون کاربرد دارد. امروزه با استفاده از انواع دستگاه تسمه کش علاوه بر سهولت در حمل وسایل گوناگون، امنیت کار نیز بالاتر می رود. اما برای خرید دستگاه تسمه کش باید به موارد مهمی توجه نمود که قصد داریم شما را با مهم ترین نکات در این زمینه آشنا سازیم. پس با ما همراه شوید.

 

معرفی انواع دستگاه تسمه کش و کاربرد آن

یکی از مهم ترین مواردی که برای خرید دستگاه تسمه کش باید به آن توجه کنید، نوع دستگاه مورد نظر است. گفتنی است که این دستگاه در سه مدل:

- دستگاه تسمه کش دستی
- دستگاه تسمه کش بادی
- دستگاه تسمه کش برقی نیمه اتوماتیک
- دستگاه تسمه کش برقی تمام اتوماتیک

در بازار تولید و عرضه می شود. اما هر یک از این دستگاه ها کاربردهایی دارند که شما باید با توجه به نوع نیاز خود، میزان استفاده و همچنین میزان بودجه مالی تان مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. لازم است بدانید در میان این دستگاه ها نیز تفاوت های ساختاری نیز وجود دارد و اندازه کمان دستگاه یا اندازه میز کار آن می تواند متفاوت باشد که در نهایت شما را با انتخاب گزینه های بیشتری روبرو کند.

 

راهنمای خرید دستگاه تسمه کش دستی

اگر شرکت و مجموعه تولیدی شما به صورتی است که در آن روزانه حجم پایینی از کالاهای خود را تسمه کشی می کنید، می توانید از دستگاه تسمه کش دستی استفاده کنید. این دستگاه برای حداکثر 50 تسمه کشی در ساعت مناسب بوده و هزینه بسیار بالایی نیز ندارد. با کمک این دستگاه می توانید پالت های خود را به صورت افقی، عمودی و یا در هر حالت دیگری تسمه کشی و بسته بندی کنید. گفتنی است که دستگاه تسمه کش دستی هم به صورت ثابت و هم متحرک قابل استفاده می باشد. تمامی فرآیندهای تسمه کشی با این دستگاه توسط اپراتور و به صورت مکانیکی صورت می گیرد.

 

خرید دستگاه تسمه کش

 

تسمه کش بادی چه کاربردی دارد؟

از این دستگاه برای بسته بندی کالاهای بسیار بزرگ و حجیم استفاده می شود. این نوع تسمه کش وزن بسیار پایینی دارد و گزینه مناسبی برای جابجایی خواهد بود. دستگاه تسمه کش بادی با روشی بسیار اصولی بسته بندی را انجام می دهد و محافظ خوبی برای بسته ها خواهد بود.

 

راهنمای خرید دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک و اتوماتیک

این دستگاه ها بر خلاف نوع دستی خود، علاه بر اینکه نیازی به اپراتور مخصوص ندارد می تواند حجم بالایی از کالاها را تسمه کشی و بسته بندی کند. بنابراین می توان گفت خرید دستگاه تسمه کش اتومات برای خطوط تولید با حجم بالا گزینه بسیار مناسبی است و می تواند تمامی فرایند تسمه کشی را به صورت خودکار انجام بدهد. این دستگاه توانایی 60 تسمه کشی در دقیقه را دارد و با توجه به کارایی بالا و نحوه عملکرد آسانی که دارد طبیعتا از هزینه بالایی برخوردار می باشد.

 

دستگاه تسمه کش میزی بهتر است یا کمان دار؟

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است هنگام خرید دستگاه تسمه کش برایتان پیش بیاید، انتخاب نوع کماندار این دستگاه و یا تسمه کش با میزکار می باشد. در وهله اول لازم است بدانید دستگاه تسمه کش کمان دار از سرعت بیشتری برخوردار است و کار با آن بسیار راحت تر از نوع میزی خواهد بود. بنابراین اگر تسمه کش کمانی را انتخاب کردید لازم است یک اندازه برای بزرگترین بسته هایی که قرار است تسمه کشی کنید را بدانید تا بهترین اندازه کمان را برای خود و کارتان انتخاب کنید. البته خوب است بدانید معمولا دستگاه های تسمه کش کانی در دو اندازه استاندارد 650*650 میلی متری و 650*850 میلی متری تولید و روانه بازار می شوند.

اغلب می توان گفت دستگاه های تسمه کش نیمه اتوماتیک دارای میز هستند. در این صورت اپراتور باید دائماً بسته مورد نظر را روی میزکار قرار داده و پس از فشردن دکمه یا پدال دستگاه و کمک کردن در فرآیند تسمه کشی، کالا را از روی میز بردارد. در این دستگاه ها فرآیند کشش به صورت اتومات انجام می شود و غالبا می توان گفت این دستگاه ها برای بسته بندی های حجم کم مناسب هستند از طرفی دیگر، این دستگاه برای تسم کشی انواع بسته بندی ها مناسب بوده و تنها کافیست بسته 10 سانتی متر عریض باشد تا کار تسمه کشی برایش صورت بگیرد.

 

قیمت انواع دستگاه تسمه کش

 

قیمت انواع دستگاه تسمه کش

پس از شناخت انواع دستگاه تسمه کش و کاربرد هر یک از آن ها، لازم است نکاتی را در زمینه قیمت خرید دستگاه تسمه کش نیز بدانید. غالبا هر چه میزان دخالت اپراتور در استفاده از این دستگاه ها کمتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. از طرفی با توجه به مشخصات و ویژگی های فنی هر دستگاه قیمت خرید آن نیز متغیر خواهد بود. بعلاوه اینکه قیمت خرید دستگاه تسمه کش با توجه به اندازه آن نیز تفاوت دارد.نوع ساختاری تسمه کش ها از دیگر موارد تعیین کننده قیمت دستگاه خواهند بود. به طور مثال دستگاه تسمه کش کمان دار با توجه به سهولتی که در انجام کار دارد و سرعت بالاتر و قیمت بیشتری نسبت به نوع میزی این دستگاه دارد.

اما در مجموع، علاوه بر هر آنچه که در زمینه عملکرد و ویژگی های دستگاه تسمه کش گفته شد، فروش دستگاه تسمه کش به طور مستقیم و بدون واسطه نیز عامل مهم دیگری برای خرید این محصول با قیمت مناسب می باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید این دستگاه، یک مرکز معتبر را انتخاب کنید و بهترین دستگاه های تسمه کش را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران
ارسال نظر