یکی از تجهیزات انبار داری که بساز مورد استفاده قرار می گیرد استاکر و لیفتراک دستی بوده که از آن جهت حمل بار در ارتفاع استفاده می کنند. این وسیله به طور کلی در دو نوع دستی و برقی موجود است که به دلیل مناسب بودن قیمت نوع دستی دستگاه، بسیاری از افراد این نوع محصول را خریداری می کنند.

 

استاکر و لیفتراک دستی چیست؟

لیفتراک دستی به طور کلی وسیله ای بوده که جهت بلند کردن اشیا سنگین که به نیرویی خارج از توان انسان نیاز دارد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. لازم است بدانید این نوع لیفتراک تمام دستی است یعنی عملیات حرکت دستگاه و بالا بری در سطح زمین توسط نیروی کششی اپراتور انجام شده که با این وجود می توان گفت استفاده از آن برای انبار ها و فروشگاه های با حجم عملیات کم مناسب می باشد. البته توجه داشته باشید که امکان جابجایی بار هایی بسیار سنگین با استفاده از این دستگاه وجود نداشته زیرا خطر واژگونی دارد.

 

کاربرد لیفتراک دستی

با توجه به آنچه بیان شد حال در خصوص کاربرد های استاکر و لیفتراک دستی باید بدانید این دستگاه جهت بالا بردن بار در ارتفاع مورد استفاده قرار می ‌گیرد، به طوری که جک بالابر آن به صورت دستی و با استفاده از نیروی انسانی کار کرده که می ‌توان وسایل و بار مورد نظر را تا ارتفاعات بارگیری و تخلیه کرد. هنگامی که این دستگاه برای کارگاه های کوچک، انبارها و محیط های صنعتی استفاده می شود افراد به راحتی می‌ توانند نیازشان در جابجایی وسایل را برآورده کنند. دیگر کاربرد این دستگاه جهت تخلیه و بارگیری بار ماشین ها و همچنین برداشتن و قرار دادن وسایل بار در قفسه کارخانجات، کارگاه ها و فروشگاه ها می باشد. همان ‌طور که پیش‌ تر هم اشاره شد این نوع لیفتراک کاملاً توسط نیروی انسانی کنترل شده و سیستم عملکرد آن نیز بر اساس پمپ هیدرولیک است. توجه داشته باشید در مکان هایی که جهت عملیات تخلیه و بارگیری از این لیفتراک استفاده می ‌شود ظرفیت بار نباید از یک و نیم تن بیشتر باشد و به طور کلی بارگیری سبک و نیمه سنگین با استفاده از این دستگاه امکان پذیر است.

 

قیمت خرید لیفتراک دستی

با وجود آن که در حال حاضر شرکت‌های متعددی اقدام به تولید استاکر و لیفتراک دستی نموده اند این محصول در شرکت های متنوع با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. هنگامی که شما به عنوان خریدار قصد اطلاع از قیمت روز این نوع لیفتراک را داشتید میتوانید با مشاوره فروش محصول در ارتباط باشید به طوری که امروزه این شرکت‌های فروشنده، این نوع دستگاه را با گارانتی ارائه داده که با وجود این امر شما می توانید با قیمت کاملا مناسب لیفتراک با کیفیتی خریداری کنید.

استاکر دستی از دو قسمت جا به جایی محصول و بالابری و تخلیه محصول می باشد. این دستگاه بالابری و تخلیه را به صورت دستی و پدالی انجام میدهد. دستگاهی مقرون به صرفه با هزینه نگهداری بسیار پایین می باشد.
- ظرفیت 500 کیلو گرم تا 3000 کیلو گرم.
- ارتفاع بالابری 1/20 متر تا 3 متر.
- عرض شاخک قابل تنظیم از 30 تا 74 سانتیمتر.
- دارای پدال دستی، پدال پایی و ترمز پایی.
- دکل از جنس فولاد برای دوام و قدرت بیشتر و ورق شاخک 6 میلیمتر تقویت شده.
- تحت لیسانس اروپا ce 

برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران