امروزه در صنعت بسته بندی از ابزارها و دستگاه های زیادی استفاده می شود که استفاده از این دستگاه ها باعث راحت تر شدن و با کیفیت تر شدن بسته بندی می شود. دستگاه تسمه کش یکی از دستگاه هایی است که امروزه به طور گسترده ای در این صنعت مورد استفاده قرار گرفته است و شاهد آن هستیم که افراد زیادی علاقه مند به خرید این دستگاه می باشند. عدم آشنایی با این دستگاه باعث می شود تا افراد نتوانند به خوبی با آن کار کنند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره دستگاه تسمه کش صحبت کنیم و اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به آشنایی بیشتر با این دستگاه می باشید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید. 

 

دستگاه تسمه کش چیست؟

امروزه دستگاه های زیادی در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از محبوب ترین آنها دستگاه تسمه کش می باشد. با استفاده از این دستگاه شما می توانید به سادگی نوارهای پهن استیل و یا پلاستیک های فشرده شده را در بسته بندی مورد استفاده قرار دهید و در نتیجه محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید را به شکل بهتری بسته بندی کنید. یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود تا امروزه در بسیاری از شرکت های بسته بندی از این دستگاه استفاده شود این است که استفاده از آن باعث افزایش امنیت بسته های شما خواهد شد. اگر شما هم جز افرادی هستید که در زمینه بسته بندی فعالیت دارید و به دنبال یک دستگاه مناسب برای بسته بندی بهتر محصولات خود هستید به شما توصیه می کنیم حتما اقدام به خرید این دستگاه کنید.

 دستگاه تسمه کش چیست؟

دسته بندی انواع دستگاه تسمه کش

امروزه شرکت داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که به دنبال طراحی و تهیه انواع مختلف از دستگاه تسمه کش می باشند و هر یک از آنها در تلاش اند تا بهترین و بی نظیر ترین دستگاه را تهیه کنند تا از طریق آن بتوانند نیازهای مشتریان خود را رفع کرده و توجه مشتریان و صنایع مختلف با به سوی خود جلب نمایند. در زمان خرید دستگاه تسمه کش لازم است نکات مختلفی در نظر گرفته شوند تا با انتخاب بهترین دستگاه بتوان از قابلیت های آن بهره مند شد. دستگاه‌ های تسمه کش بر اساس ویژگی‌های مختلف به گروه‌های متعددی تقسیم می‌شوند:

- از نظر تسمه مورد نیاز جهت تسمه کشی
- تسمه کش هایی با تسمه پلاستیکی (تسمه pp تسمه pet)
- تسمه کش هایی با تسمه فلزی
- تسمه کش ها از نظر منبع انرژی
- تسمه کش دستی
- تسمه کش بادی (پنوماتیکی)
- تسمه کش برقی
- تسمه کش شارژی

 

طرز کار این دستگاه به چه شکل است؟

بعد از آشنایی با این دستگاه احتمالا شما هم علاقه مند شده اید که طرز کار دستگاه تسمه کش را بیاموزید. درباره طرز کار این دستگاه می توان گفت که شما می توانید محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید را بر روی صفحه این دستگاه قرار دهید تا به صورت ثابت شده دربیاید. بعد از این که محصول شما ثابت شد، دستگاه به یک باره یک تسمه پلاستیکی و یا استیل را در جهت حرکت عقربه های ساعت به دور محصول شما به خوبی و محکم می پیچد و بعد از این که یک دور تمام شد همین روند به صورت برعکس نیز انجام می شود. از آنجایی که این دستگاه عملیات پیچیدن تسمه را با بالاترین سرعت ممکن انجام می دهد فضای خالی ایجاد نمی شود و به نوعی می توان گفت محصول شما با استفاده از این تسمه ها پرس می شود. این کار می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد که در ادامه بیشتر درباره این مزایا صحبت خواهیم کرد.

 

دستگاه تسمه کش

 

مزایای دستگاه تسمه کش

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از دستگاه های تسمه کش این است که با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به میزان زیادی در زمان خود صرفه جویی کنید. همانطور که احتمالا می دانید عملیات بسته بندی اجسام بزرگ می تواند کاری بسیار سخت و زمان بر باشد و در نتیجه استفاده از این دستگاه که تنها در چند ثانیه محصول شما را بسته بندی می کند بسیار مفید است. علاوه بر این صرفه جویی در هزینه نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش می باشد. شما با استفاده از این دستگاه نیاز به نیروی انسانی زیاد برای بسته بندی نخواهید داشت و می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. از آنجایی که میزان کشش و مقاومت تسمه های استفاده شده در این دستگاه بسیار بالا است استفاده از دستگاه های تسمه کش برای بسته بندی می تواند امنیت محصولات شما را نیز افزایش دهد و در نتیجه شما با خیالی راحت می توانید از این دستگاه برای بسته بندی استفاده کنید.

 

کاربرد دستگاه تسمه کش

یکی از کاربردهای معمول استفاده از این دستگاه در صنعت بسته بندی زمانی است که محصولات شما ابعاد مختلفی دارند. همانطور که می دانید بسته بندی اجسام در اندازه های مختلف می تواند سختی های زیادی را به همراه داشته باشد ولی شما با استفاده کردن از این دستگاه به سادگی هرچه تمام می توانید تمامی محصولات خود را بسته بندی کنید. یکی دیگر از کاربردهای استفاده از این دستگاه زمانی است که محصولاتی که قصد حمل و نقل آنها را دارید آسیب پذیر باشند و شما نگران این باشید که در اثر حرکت محصول درون بسته بندی آسیب های جدی به آن وارد شود. در این شرایط می توانید با استفاده از دستگاه تسمه کش نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید که آسیبی از این طریق به محصولات شما وارد نخواهد شد.

 

دستگاه های تسمه کش برقی

یکی از محبوب ترین انواع دستگاه تسمه کش دستگاه های تسمه کش برقی می باشند. به طور کلی دستگاه های تسمه کش برقی را می توان به دو دسته مختلف تقسیم بندی کرد. دسته اول دستگاه های اتوماتیک و دسته دوم دستگاه های نیمه اتوماتیک می باشند. انرژی که در هر یک از این دو دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد انرژی الکتریکی یا همان برق شهری است. نکته بسیار مهمی که درباره این دو دستگاه باید بدانید این است که هر دو آنها دارای مدل ها و برندهای مختلفی می باشند که شما باید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید یک گزینه مناسب کنید. یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه های برقی اتومات این است که برای استفاده از آن نیازی به نیروی انسانی نیست و این دستگاه به صورت کاملا خودکار تمامی مراحل بسته بندی محصولات را انجام می دهد و نیازی نیست که شما هزینه اضافی برای نیروی انسانی بپردازید.

 

انواع دستگاه تسمه کش

 

دستگاه تسمه کش بادی

نوع دیگری از دستگاه های تسمه کش که امروزه به طور گسترده ای در صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند و شما هم می توانید برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده کنید دستگاه تسمه کش بادی می باشد. همانطور که از نام این دستگاه پیداست انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق نیروی باد تولید می شود و شما برای استفاده از آن نیازمند یک کمپرسور باد خواهید بود. یکی از ویژگی های بسیار مهم این دستگاه که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن باشند این است که دارای وزن بسیار کمی است و در نتیجه به راحتی قابل حمل است. نکته دیگری که درباره این دستگاه وجود دارد این است که شما به راحتی می توانید برای بسته بندی محصولات بسیار سنگین نیز از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای سرعت و قدرت بسیار بالایی می باشد و با استفاده از آن بسته بندی محصولات مختلف می تواند به میزان زیادی برای شما ساده تر باشد.

 

نکات مهم در خرید دستگاه تسمه کش

از جمله موضوعات مهمی که در هنگام خرید دستگاه تسمه کش باید به آن دقت کرد، دانستن مطالبی مهم برای انتخاب دستگاه تسمه کش مناسب است که بسیاری از افراد که قصد دارند برای نخستین بار این دستگاه را خریداری کنند سوال های زیادی در این مورد برای آنها وجود دارد، یکی از نکات مهم در انتخاب دستگاه تسمه کش موارد زیر می باشد:

- آشنایی با انواع دستگاه های تسمه کش
- آشنایی با کارکرد و کارایی هر کدام از دستگاه ها

 نکات مهم در خرید دستگاه تسمه کش

خرید مناسب ترین دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش با در نظر گرفتن انواع مختلفی که دارند، از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند که خریداران می توانند در هنگام خرید و انتخاب بهترین دستگاه تسمه کش را در نظر بگیرند و با توجه به بودجه خود دستگاه مناسب را تهیه کنند. وب سایت پیش رو شما را در انتخاب دستگاه تسمه کشی با کیفیت و کارآمد راهنمایی می کند. لازم به ذکر است که هر یک از انواع دستگاه تسمه کش مناسب برای بسته بندی یک سری از اجسام در نظر گرفته می شوند، از این رو پیشنهاد می شود که در هنگام انتخاب این دستگاه به این امر دقت کرده تا بتوان یکی از بهترین دستگاه ها را خریداری کرد.

 

نکات مهم در خرید دستگاه تسمه کش

در زمان خرید دستگاه تسمه کش لازم است به نکات مختلفی دقت کرد که از جمله مهمترین نکات موارد زیر می باشند:

- عملکرد و راندمان بسیار سریع
- داشتن گارانتی‌ های بلند مدت و خدمات پس از فروش
- داشتن وزن سبک و راحت در جابه ‌جایی آن
- کاربری آسان و بدون نیاز به کاربر متخصص
- دارا بودن دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری از دستگاه
- تناسب میان نوع دستگاه تسمه کش و جنس محصول مورد نظر
- توجه به لوازم جانبی مورد نیاز در تسمه کشی

 قیمت دستگاه تسمه کش

نکاتی مهم درباره قیمت این دستگاه

اگر شما هم سوالاتی درباره قیمت دستگاه تسمه کش دارید باید بدانید که دستگاه های تسمه کش بادی دارای قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های تسمه کش برقی خودکار می باشند و به همین علت نیز فروش بیشتری دارند. با این حال باید دقت داشته باشید که اگر برای پروژه های بزرگ بسته بندی نیاز به یک دستگاه تسمه کش داشته باشید خرید دستگاه های برقی خودکار می تواند به صرفه تر باشد. شما برای مشاهده لیست قیمت انواع دستگاه تسمه کش می توانید از خدمات وب سایت ما بهره مند شوید و اطلاعات زیادی را درباره قیمت هر یک از این دستگاه ها بدست بیاورید و با اطلاعات کامل اقدام به خرید دستگاه تسمه کش کنید. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

تسمه کش بادی ۶۰۰۰ نیوتن .
تسمه کش بادی ۶۰۰۰ نیوتن

مشخصات تسمه کش بادی ۶۰۰۰ نیوتن

- سایز تسمه مصرفی: ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر
- ابعاد دستگاه: ۱۸ در ۱۶ در ۲۸ سانتیمتر
- نوع تسمه: پپ و پت (Pp & pet)
- وزن دستگاه: ۳.۸۰۰ ک
- باد مورد نیاز: خروجی ۷ بار

تسمه کش بادی ۵۲۰۰ نیوتن .
تسمه کش بادی  5200  نیوتن

مشخصات تسمه کش بادی  5200  نیوتن

- سایز تسمه مصرفی: ۱۲ تا ۲۵ میلیمتر
- ابعاد دستگاه: ۱۸ در ۱۶ در ۲۸ سانتیمتر
- نوع تسمه: پپ و پت (Pp & pet)
- وزن دستگاه: ۳.۸۰۰ ک
- باد مورد نیاز: خروجی ۷ بار

تسمعه کش بادی ۳۵۰۰ نیوتن .
تسمعه کش بادی 3500 نیوتن

مشخصات تسمه کش بادی 3500 نیوتن

کشور سازنده:چین ( تحت لیسانس تایوان)

موارد استفاده دستگاه

- تسمه کشی محصولات سنگین و حجیم
- استفاده از تسمه عرض ۱۲ تا ۱۹ میلیمتر از دو نوع (PP-PET)

ویژگی های این مدل

- سهولت جابجایی
- قابلیت  تنظیم زمان جوش اصطحکاکی
- قابلیت تنظم میزان کشش از 1000 تا 3500 نیوتن (بیشتر از روش های متداول)
- تیغ برش قابل تعویض
- قلاب نگهدارنده در حالت آویز
- وزن دستگاه ۳/۸ کیلوگرم
- سرعت کشش:150 میلیمتر در ثانیه
- فشار باد موردنیاز: 75-100 psi

تسمه‌کش بادی (پنوماتیکی ) ۳۰۰۰ نیوتن .
تسمه‌کش بادی (پنوماتیکی ) 3000 نیوتن

مشخصات تسمه کش پرتابل پنوماتیک ۳۰۰۰ نیوتن

کشور سازنده: چین ( تحت لیسانس تایوان)

کاربرد دستگاه

- تسمه کشی محصولات سنگین و حجیم
- استفاده از تسمه عرض ۱۲ تا ۱۹ میلیمتر از دو نوع (PP-PET)

ویژگی های دستگاه

- سهولت جابجایی
- قابلیت  تنظیم زمان جوش اصطحکاکی
- قابلیت تنظم میزان کشش از 1000 تا 3000 نیوتن (بیشتر از روشهای متداول)
- تیغ برش قابل تعویض
- قلاب نگهدارنده در حالت آویز
- وزن دستگاه ۳/۸ کیلوگرم
- سرعت کشش:150 میلیمتر در ثانیه
- فشار باد موردنیاز: 75-100 psi

دستگاه تسمه کش دستی جغجغه ای .
دستگاه تسمه کش دستی جغجغه ای

ویژگی های تسمه کش دستی جغجغه ای

این دستگاه شامل انبر و کشنده ای است که معمولا برای بسته بندی های با حجم کم مورد استفاده قرار می گیرد. کار این دستگاه نسبت به محصولات نامحدودکش کمی زمانبرتر است.

تسمه‌کش دستی نامحدودکش محصول چین .
تسمه‌کش دستی نامحدودکش محصول چین

ویژگی های دستگاه تسمه کش دستی نامحدود چین

- قابلیت: دارای کارکرد آسان و ساده

- نوع تسمه: قابلیت کشش تسمه های pp و pet

- موارد استفاده: مناسب برای بسته بندی تمامی محصولات بزرگ و متوسط

دستگاه تسمه کش دستی نا محدودکش محصول تایوان .
دستگاه تسمه کش دستی نا محدودکش محصول تایوان

ویژگی های دستگاه تسمه کش دستی نا محدودکش

محصولی ساخته شده از فولاد کم کربن به همراه کشش نامحدود و پرقدرت است.این تسمه کش توانایی کار بروی سطوح تخت و گرد و همچنین فضای خالی بین دو سطح را دارد.

دستگاه تسمه‌ کش دستی سامسونگ محصول کره .
دستگاه تسمه‌ کش دستی سامسونگ محصول کره

ویژگی های دستگاه تسمه کش دستی

- نام برند: سامسونگ

- محصول: کشور کره

- قابلیت: دستگاهی بسیار کاربردی با طول عمر بالا

- نوع تسمه : قابلیت کشش انواع تسمه pp و  pet

- موارد مصرفی: مناسب کلیه مشاغل متوسط و بزرگ 

دستگاه تسمه کش پایه کوتاه .
دستگاه تسمه کش پایه کوتاه

ویژگی های دستگاه تسمه کش پایه کوتاه

- ابعاد دستگاه ۳۷ × ۵۸ × ۱۴۸
- وزن دستگاه ۷۰ کیلو
- وزن محصول جهت تسمه کشی ۲ تا ۵۰ کیلو
- تسمه مصرفی ۶ تا ۱۶ میلیمتر

دستگاه تسمه کش جانسون .
دستگاه تسمه کش جانسون

ویژگی های دستگاه تسمه کش جانسون

- عرض تسمه ۶ تا ۱۴ میلیمتر قابل تنظیم
-سرعت تسمه کشی ۳ ثانیه برای هر بسته
- روش اتصال جوش حرارتی
- تسمه مصرفی پلی پروپیلن (PP)
- دارای قدرت کشش ۴۵۰-۵۰۰ نیوتن
- حداقل ابعاد بسته ۳۰*۶۰ میلیمتر
- حداکثر ابعاد بسته بدون محدودیت
- نقطه جوش بالا

دستگاه تسمه کش تایوانی اکستند (۲۰۶ EXTEND ) .
دستگاه تسمه کش تایوانی اکستند (206 EXTEND )

ویژگی های دستگاه تسمه کش EXE  206

- مدل دستگاه: EXE  206
- کشور سازنده: تایوان
- موارد مصرف: جهت بسته بندی کارتن 
- سایز تسمه: 6-5، 15

- دارای قدرت کشش ۴۵۰-۵۰۰ نیوتن
- حداقل ابعاد بسته ۳۰*۶۰ میلیمتر
- حداکثر ابعاد بسته بدون محدودیت
- نقطه جوش بالا

دستگاه تسمه کش تایوانی اکستند (۳۰۶ EXTEND ) .
دستگاه تسمه کش تایوانی اکستند (306 EXTEND )

ویژگی های دستگاه تسمه کش EXE  306

- مدل دستگاه: EXE  306
- کشور سازنده: تایوان
- موارد مصرف: جهت بسته بندی کارتن 
- سایز تسمه: 6-5، 15

- دارای قدرت کشش ۴۵۰-۵۰۰ نیوتن
- حداقل ابعاد بسته ۳۰*۶۰ میلیمتر
- حداکثر ابعاد بسته بدون محدودیت
- نقطه جوش بالا

دستگاه تسمه کش تایوانی ترانس پک tp۲۰۲ .
دستگاه تسمه کش تایوانی ترانس پک tp202

ویژگی های دستگاه tp 202

- کشور سازنده : تایوان
- کزن دستگاه 80 کیلوگرم
- روش اتصال : جوش حرارتی
- قدرت کشش : ۵۰ ـ 450 نیوتن
- نوع تسمه مصرفی : پلی پروپیلن (PP)
- عرض تسمه مصرفی: 6 ـ 14 میلیمتر
- ابعاد محصول ۹۰ × ۵۸ × ۷۶ سانتیمتر
- سرعت تسمه کشی: ۳ ثانیه برای هر تسمه
- قطر بوبین گیر: ۲۰۰ و ۲۸۰ میلیمتر ( قابل تنظیم )

دستگاه تسمه کش تایوانی ترانس پک مدل TP ۲۰۱ .
دستگاه تسمه کش تایوانی ترانس پک مدل TP 201

ویژگی های دستگاه TP 201

- توضیح tp201
- کشور سازنده : تایوان
- کزن دستگاه ۱۰۰ کیلوگرم
- روش اتصال : جوش حرارتی
- قدرت کشش : ۵۰ ـ 450 نیوتن
- نوع تسمه مصرفی : پلی پروپیلن (PP)
- عرض تسمه مصرفی: 6 ـ 14 میلیمتر
- ابعاد محصول ۹۰ × ۵۸ × ۷۶ سانتیمتر
- سرعت تسمه کشی: ۳ ثانیه برای هر تسمه
- قطر بوبین گیر: ۲۰۰ و ۲۸۰ میلیمتر (قابل تنظیم)

دستگاه تسمه کش تایوانی جوین پک (Joinpack) .
دستگاه تسمه کش تایوانی جوین پک (Joinpack)

ویژگی های دستگاه

- مدل دستگاه: ES-103
- کشور سازنده : تایوان
- توان مصرفی: ۰.5 کیلووات
- روش اتصال : جوش حرارتی
- قدرت کشش : ۵۰ ـ 450 نیوتن
- نوع تسمه مصرفی : پلی پروپیلن (PP)
- عرض تسمه مصرفی: 6 ـ 14 میلیمتر
- منبع تغذیه برق: تک فاز ۲۲۰ ولت / ۵۰ هرتز
- سرعت تسمه کشی: ۲.۵ ثانیه برای هر تسمه
- قطر بوبین گیر: ۲۰۰ و ۲۸۰ میلیمتر ( قابل تنظیم)

 

دستگاه تسمه کش فلزی .
دستگاه تسمه کش فلزی

دستگاه تسمه کش فلزی قابل حمل بوده و به صورت دستی کار می کند. این دستگاه عموما برای بسته بندی در اندازه های 32، 19 و 16 مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه ای که برای این دستگاه استفاده می شود، فلزی (فولاد) بوده و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است. تسمه کش فلزی بیشتر برای سطوح گرد مانند استوانه، رول، ورق های فلزی و... و همچنین برای سطوح تخت مثل کارتن پالت، بسته بندی های پنبه و پارچه استفاده می شود. این دستگاه از جمله دستگاه های مقرون به صرفه و پر کاربرد برای انواع کسب و کار ها می باشد.

برای استفاده از دستگاه تسمه کش فلزی اپراتور دو سر تسمه را روی هم قرار داده و به وسیله این دستگاه، با یک اهرام تسمه را محکم کرده و با اهرمی دیگر آن را پانچ و جدا می کند.

- ضخامت تسمه: 0.38 الی 0.58 میلی متر

- عرض تسمه: 12.7 الی 20 میلی متر

- وزن دستگاه: 3.9 کیلو گرم

برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

دستگاه تسمه کش دستی .
دستگاه تسمه کش دستی

اصولا برای مصارف بسته بندی با حجم پایین بکار می رود،مصارف فروشگاهی ،بسته بندی های خانگی و اداری را شامل می شود.
تسمه کش ها احتیاج به تسمه های دستی و بست برای بسته بندی دارند. این تسمه کش ها به انواع مختلف چینی،تایوانی و کره ای تقسیم می شوند
اپراتور با استفاده از این ابزار و به صورت دستی تسمه را به دور محصول جمع کرده و با بست فلزی دو سر تسمه را به هم متصل می کند.
برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

 

دستگاه تسمه کش بادی .
دستگاه تسمه کش بادی

تسمه کش (بادی) پنوماتیک پرتابل عمدتا برای بسته بندی بسته های بزرگ و سنگین ازقبیل: صنعت کاشی و سرامیک ،موزائیک ، بلوک ،آجر صنعت چوب (ام دی اف، نئوپان) پارچه و الیاف و... که امکان جابجایی آن ها به راحتی وجود ندارد استفاده می شود . وزن این دستگاه در حدود 3.8 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل توسط اپراتور می باشد.
محرک این تسمه کش نیروی باد است که به همین منظور یک کمپرسور باد (پمپ باد) در کنار این دستگاه مورد نیاز است.
دستگاه تسمه کش بادی با سرعت تسمه کشی بالا قابلیت تسمه زنی با انواع تسمه های پت (pet) و پپ (pp) را دارد.
این دستگاه بی نیاز از هرگونه بست و گیره می باشد و هر سه مرحله کشش ، چسباندن و برش تسمه را انجام می دهد.
برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

دستگاه تسمه کش شارژی .
دستگاه تسمه کش شارژی

دستگاه تسمه کش شارژی، قابل حمل ، دارای کاربرد وسیعی در صنایع مختلف جهت بسته بندی و تسمه کشی افقی و عمودی ( بسته بندی پالت -سنگ و کاشی- چوب -کاغذ و…) می باشد.
دستگاه تسمه کش شارژی سبک و قابل حمل ، با باطری قابل شارژ، عملیات تسمه کشی را در محیط کار بسیار ساده و آسان نموده است .برای انجام تسمه کشی با دستگاه تسمه کش پرتابل می توان از تسمه های پلاستیکی PP,PET استفاده کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک .
دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

دستگاه تسمه کشی نیمه اتوماتیک مناسب جهت بسته بندی و تسمه زنی انواع کارتن و جعبه و بسته بندی کالا در صنایع مختلف می باشد.دستگاه بسته بندی نیمه اتومات دارای سیستم حرارتی فوری،سرعت بالا،صدای کم و ولتاژ پایین می باشد.که محصولات را با بهترین کیفیت بسته بندی می کند.از ویژگیهای دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک:

عرض تسمه ۶ تا ۱۴ میلیمتر قابل تنظیم
سرعت تسمه کشی ۳ ثانیه برای هر بسته
روش اتصال جوش حرارتی
یک سال گارانتی
ده سال خدمات پس از فروش
تسمه مصرفی پلی پروپیلن (PP)
دارای قدرت کشش ۴۵۰-۵۰۰ نیوتن
حداقل ابعاد بسته ۳۰*۶۰ میلیمتر
حداکثر ابعاد بسته بدون محدودیت
نقطه جوش بالا
برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک .
دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک

طراحی تسمه کش تمام اتوماتیک به گونه ای هست که در تمام خطوط بسته بندی بدون نیاز به حضور نیروی انسانی می باشد.کارکرد و تسمه کشی دستگاه پس از رسیدن محصول توسط نوار کانوایر بصورت خودکار می باشد.

تسمه مصرفی این دستگاهها از جنس PP و مواد کریستالی که اصطلاحا تسمه فول اتوماتیک می باشد.تسمه کش تمام اتوماتیک دارای مدلهای فراوانی هست که یکی از بروزترین دستگاههای تسمه کشی تمام اتومات دارای مشخصات زیر می باشد. این دستگاه تک فاز بوده، اندازه استاندارد آرک بالای دستگاه 60*85 سانتی متر ، 3 موتوره ، وزن تسمه کش 230 کیلوگرم ، دارای سیستم کنترل PLC و رله و ... می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران