در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد تسمه بسته بندی و انواع تسمه بسته بندی بپردازیم در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تسمه های بسته بندی هستید در این مقاله همراه ما باشید انواع تسمه های بسته بندی را می توان در سه نوع تسمه های بسته بندی PP، تسمه های بسته بندی PET و فلزی دسته بندی کرد.

 تسمه بسته بندی

 

تسمه بسته بندیPP

یکی از انواع تسمه های بسته بندی تسمه PP می باشد که جنس آن ها از پلی پروپیلن تشکیل شده است و می توان به چهارنوع تمام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک ، بادی و تسمه دستی بسته بندی کرد. این نوع از تسمه در اندازه های مختلف از سایز شش ، هشت ، ده ، دوازده ،شانزده و نوزده میلی متری وجود دارند و با توجه به تقاضای مشتریان در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شوند.

همچنین با توجه به تقاضای مشتری این تسمه ها در رنگ های متنوع تولید می شوند که بیشترین تقاضا برای تسمه های طوسی ، زرد و سفید می باشد.

تسمه های بسته بندی دارای کیفیت های مختلفی می باشد که تسمه های کریستال دارای بالاترین کیفیت می باشد.

به منظور بسته بندی های سبک از جمله کارتن و کاغذ، پارافین و سایر محصولات کوچک از تسمه های بسته بندی با اندازه های هشت و ده میلی متری استفاده می شود.
در بسته بندی هایی که از وزن متوسطی برخوردار هستند به مانند لوازم خانگی از جمله کولر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و محصولات خوراکی از تسمه های بسته بندی در اندازه های دوازده و چهارده میلی متری استفاده می شود.
در بسته بندی های سنگین مانند صنایع کاشی و سرامیک، پتروشیمی، ام دی اف و... از تسمه های دسته بندی در اندازه های شانزده و نوزده میلی متری استفاده می شود که این نوع از تسمه ها بسته بندی در دو نوع دستی و بادی وجود دارند.

تسمه های بسته بندی PET

یکی دیگر از انواع تسمه بسته بندی تسمه های PET است که جنس آن از پلی اتیلن ترفتالات می باشد که این نوع از تسمه ها نیز در نوع اتوماتیک  ، بادی و دستی وجود دارند که دارای آج و بدن آج هستند. اندازه های PET در سایزهای مختلف از دوازده-شانزده-نوزده-بیست و پنج و سی و دو میلی متر وجود دارد که با توجه با تقاضای مشتری در قطرهای مختلف عرضه می گردد. بیشترین تسمه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد تسمه های سایز شانزده و نوزده میلی متری است. هر رول تسمه در حدود بیست کیلو وزن دارد. از این تسمه بیشتر در صنایع سنگین استفاده می شود و به دلیل استفاده از مواد خاص در تولید آن مقاومت بسیار زیادی دارند.

 

 تسمه بسته بندی PP

 

تسمه های بسته بندی فلزی

تسمه های فلزی یکی دیگر از انواع تسمه های بسته بندی است که از آن ها برای بسته بندی وسایل و محصولات سنگین استفاده می شود. استفاده از این تسمه در صنایع مختلف کاربرد دارد و با توجه به مقاومت بالایی که دارد در بسیاری از کارخانه ها از جمله آجرسازی، سفال، شیشه، صنایع فلزی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

تسمه فلزی .
تسمه فلزی

تسمه های فلزی بهترین و مطمئن ترین انتخاب جهت بسته بندی کالای سنگین و حجیم می باشند. تسمه های فلزی در 3 نوع روغنی ، گالوانیزه و فنری فولادی مشکی تولید و مصرف می شوند. شایان ذکر است تسمه های فلزی روغنی و گالوانیزه از لحاظ استحکام کششی و کش آمدن (Elongation) مشابه بوده ولی از لحاظ زنگ زدن تسمه روغنی در مجاورت رطوبت زنگ میزند و لی تسمه گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمی شود. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

تسمه بسته بندی pet .
تسمه بسته بندی pet

 تسمه بسته بندی pet سایزهای مختلفی دارد به طور مثال برای بسته بندی قطعات کوچک و بزرگ با وزن های متوسط از سایز 16 و برای بسته بندی اجسام سنگین تر با کشش بیشتر از پت سایز 19 استفاده می شود. وزن هر رول از این نوع تسمه بسته بندی بین 18 تا 22 کیلوگرم است. این نوع تسمه بسته بندی بر اساس سطح دارای دو دسته عاج دار و بدون عاج است که رنگهای سبز و سفید دارد. تسمه پت بیشتر برای بسته بندی محصولات سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل قابلیت ذوب آن بیشتر با استفاده از انواع تسمه کش هایی که قابلیت ذوب کردن تسمه را دارند (پنوماتیک بادی-شارژی باطری- اتوماتیک) مورد استفاده قرار می گیرند و جایگزین خوبی برای تسمه های فلزی هستند.در واحد های تولیدی صنعتی بیشتر از این محصول به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر فشار و آفتاب استفاده می شود.این محصول دارای سایزهای مختلف جهت بسته بندی می باشد. عرض(12 الی 32 mm) و ضخامت ( ۰/۷ الی 1/3 mm).

تسمه بسته بندی pp .
تسمه بسته بندی pp

شرکت نیوپک با بهره گیری کامل از تکنولوژی روز اروپا و کادر کاملا مجرب و باسابقه جهت تولید و پخش انواع تسمه های بسته بندی PP از سایز ۸ الی 19 میلیمتر می باشد.این تسمه ها برای بسته بندی سبک و سنگین از جنس پلی پروپیلن ساخته می شوند.دارای کاربرد بسیار وسیعی در صنعت بسته بندی،جابجایی و حمل و نقل هستند. بیشترین کاربرد آنها در صنایع کارتن سازی،پالت بندی آجر و سرامیک،محصولات مواد غذایی، مدل های فشرده و پرسهای سنگین مانند محصولات نساجی الیاف و ... که صورتهای اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، بادی و دستی می باشد،

از دیگر ویژگیهای تسمه نیوپک:
- کارایی مناسب در خور نیاز مشتری
- بدون تغییر سایز عرض تسمه
- مقاومت کششی بالا در نقطه جوش
برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران