بسته بندی با دستگاه تسمه کش
۲۶ مرداد ۱۳۹۹

دستگاه تسمه کش از تجهیزات پرکاربرد در زمینه بسته بندی کالاهای بزرگ و کوچک است که معمولا در کارخانجات، مراکز تولیدی، صنایع غذایی، بانک ها، مراکز پست و ... به کار می رود. دستگاه تسمه کش در ابعاد و حجم های مختلف معمولا به صورت تسمه کش های برقی، بادی و دستی به کار گرفته می شوند. در ادامه به معرفی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

دستگاه های تسمه کش، تسمه را به دور محصول می بندند و باعث محافظت از محصول می شوند. تسمه کشی یکی از راحت ترین،ارزانترین و مطمئن ترین روش های بسته بندی می باشند. در زمینه بسته بندی با تسمه کش، بستگی به نوع، اندازه و وزن محصول تسمه کش مرتبط با آن محصول انتخاب می شود و به همان ترتیب تسمه مرتبط با تسمه کش نیز انتخاب می شود.

 

معرفی دستگاه تسمه کش

دستگاه تسمه کش یا تسمه زن، یکی از دستگاه های پرکاربرد در زمینه بسته بندی است که معمولا به عنوان یکی از ماشین آلات بسته بندی شناخته می شود. این دستگاه انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- دستگاه تسمه بادی: این نوع از دستگاه های تسمه وزن سبکی دارند و می توانند برای جابجایی و بسته بندی اجسام حجیم و بزرگ بسیار مناسب باشند.

- دستگاه تسمه دستی: که از جمله ساده ترین انواع این نوع دستگاه است و شما می توانید با نیروی محرکه مکانیکی از آن استفاده کنید.

- دستگاه تسمه برقی: یکی از مدل های پرفروش دستگاه های تسمه است که به دو نوع اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم بندی می شود. این نوع از دستگاه های تسمه سرعت بالایی دارند.

- دستگاه تسمه میزی

- دستگاه تسمه شارژی

که شما می توانید برای انجام کارهای بسته بندی از مدل های دستی و اتوماتیک آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسته بندی با دستگاه تسمه کش به وسیله این دستگاه می تواند در ابعاد و حجم های مختلفی انجام شود. همچنین جالب است بدانید که هر کدام از این دستگاه ها می تواند انواع خاص خود را داشته باشد. به عنوان مثال این دستگاه در مدل دستی دارای دو نوع فلزی و دستی است.

مدل های مختلف دستگاه های تسمه نسبت به یکدیگر ویژگی ها و برتری های خود را دارند.

 

 

کاربرد دستگاه تسمه کش

کاربرد های دستگاه تسمه کش

در مورد کاربرد های این نوع دستگاه ها می توان به مورد متعددی اشاره نمود که عبارتند از:

- قابلیت تسمه زنی که برای این کار از تسمه هایی از جنس pet استفاده می شود.

- استفاده از تسمه زن های کارتنی برای بسته بندی که به کمک این وسیله می توان بسته های بزرگ و کوچکی را به خصوص در خطوط تولید، مراکز پستی، بانک ها و صنایع غذایی و ... به راحتی بسته بندی نمود.

در مورد ویژگی های دستگاه تسمه کش نیز باید گفت که شما به کمک این دستگاه های تسمه کش می توانید با سرعت و کیفیت بالا این کار را انجام دهید. همچنین با توجه به مدل های مختلف آن، شما می توانید با استفاده از مدل های شارژ برقی این دستگاه ها را به صورت اتوماتیک استفاده نمایید. همچنین این دستگاه ها دارای کلاچ الکترومغناطیسی هستند که به استهلاک پایین و سرعت بالا کمک می کند.

 

بهترین دستگاه تسمه کش

 

خرید دستگاه بسته بندی با تسمه

این نوع از دستگاه ها معمولا دارای سیستم حرارتی فوری در کنار صدای کم و سرعت بالا هستند که می توانند در کنار حفظ ایمنی، در کمترین زمان و در حدود 5 ثانیه عملیات بسته بندی را انجام دهند. شما می توانید برای خرید دستگاه تسمه کش به وب سایت ما مراجعه کرده و با مشاهده انواع مدل های مختلف آن، اقدام به خرید آن نمایید.

مدل های مختلف این دستگاه بر طبق ویژگی ها و کاربرد های دستگاه تسمه کش به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که می توانید از منوی محصولات انواع آن را مشاهده کنید. همچنین شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت این دستگاه از طریق شماره های تماس پشتیبانی وب سایت ارتباط برقرار نموده و اطلاع حاصل نمایید.

جهت مشاوره در مورد انواع دستگاه تسمه کش و بسته بندی با کارشناسان قسمت فروش شرکت با شماره 66063273 -021 نیوپک در تماس باشید. ما بهترین انتخاب را برای شما پیشنهاد می کنیم. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات و خرید آنها با شماره 09127358334 و 02166063273 تماس بگیرید.

نظرات کاربران
ارسال نظر